Рубрика: Ճամբարներ

Իմ ձմեռային ճամբարը

Իմ ձմեռային ճամբարը   անցավ շատ հետաքրքիր:Ճամբարի  ընթացքում  մեր դպրոց նաև եկավ վերապատրաստվողների  խումբը:Մենք նրանց հետ պատրաստվում էինք  իսկական հարսանիքի:Հարսանիքը  տեղի  էր ունենալու հունվարի 26-ին:Մեր՝ Հյուսիսային դպրոցը  հարսի գովքեր էր երգում:Մենք  պատրաստեցինք  Թագվորածառ,տարոսիկներ ,հալվա,որի  մեջ կային  պնդուկ և  նուշ,նաև պատրաստեցինք:

Իսկ  սա մեր  մարնամարզության ստուգատեսն է:Այն ինձ շատ-շատ դուր եկավ

Մեկնարկեցինք մարզական ստուգատեսները

Ձմեռային ճամբարի 22-26-ի օրակարգ

Բույսերի հետաքրքիր աշխարհը

Ձմեռային ճամբարի երկրորդ շաբաթվա անցուդարձ

Ձմեռային ճամբարի երկրոդ շաբաթ

Автор:

Բարև՛, ես Էլիսն եմ։Ես ծնվել եմ 2007թ-ին Դեկտեմբերի 12-ին։Ես սիրում եմ նկարել , երգել և պարել։Երբ որ մեծանամ ցանկանում եմ դառնալ բիզնեսմեն և լուսանկարչուհի։

Оставьте комментарий